Serverbeheer
Door uw Serverbeheer uit handen te geven aan Datablue kunt u erop vertrouwen dat uw serversystemen altijd up-to-date zijn. Wij monitoren uw server 24/7 en wanneer er een calamiteit dreigt te ontstaan grijpen wij direct in. Ook monitoren wij de prestaties van uw server op gebied van hardware zoals geheugen, cpu's en hardeschijven. Onze taak is uw server gezond te houden zodat u zich volledig kan focussen op uw core-business.
Wij spreken uw taal
Denkt u erover na om uw ICT beheer of systeembeheer uit te besteden of heeft u behoefte aan meer technische ondersteuning binnen uw organisatie? Ons team bestaat uit ervaren specialisten die uw taal spreken in zowel wensen, behoeften en kosten.
SLA (Service Level Agreement)
Wanneer u kiest om uw Serverbeheer uit handen te geven aan Datablue, dan bent u ervan verzekerd dat u zich volledig kan focussen op uw core-business en dat voor een vast bedrag per maand. Gaat uw bedrijf ook door na 17.00 uur ? Voor onze specialisten is dit geen probleem wij staan 24/7 klaar om u te helpen bij storing, wensen en vragen.
De voordelen
√ Serverbeheer voor een vaste prijs per maand
√ 24/7 bereikbaar voor storingen
√ Specialisten die uw taal spreken
√ Direct contact via onze online helpdesk/whatsapp/telefoon
Wel ondersteuning maar liever geen SLA
Wanneer u wel graag (periodiek) ondersteuning en/of advies wilt over uw ICT maar u wilt liever geen contract dan bent u bij DataBlue aan het goede adres. Voor vaste lage prijzen bieden wij u ondersteuning en geven u advies wanneer u dit wenst.
Wilt u vrijblijvend meer informatie of een offerte op maat?
Vul het onderstaande formulier in en wij nemen spoedig contact met u op.