Systeembeheer
DataBlue kan uw volledige beheer verzorgen of als kennis backbone dienen voor een interne systeembeheerder. DataBlue zorgt in dat geval voor bijvoorbeeld back-ups, onderhoud, hardware oplossingen en netwerkproblemen. Waar nodig zijn wij het verlengstuk van de interne beheerder. Ook het complete systeembeheer kan DataBlue verzorgen. Wij bieden dan complete support van A tot Z voor iedere medewerker in de organisatie. Dit alles voor een vaste prijs per maand, zonder extra kosten.
SLA (Service Level Agreement)
Wanneer u kiest om uw Systeembeheer uit handen te geven aan DataBlue, dan bent u ervan verzekerd dat u zich volledig kan focussen op uw core-business en dat voor een vast bedrag per maand. Gaat uw bedrijf ook door na 17.00 uur ? Voor onze specialisten is dit geen probleem wij staan 24/7 klaar om u te helpen bij storing, wensen en vragen.
De voordelen
√ Systeembeheer voor een vaste prijs per maand
√ 24/7 bereikbaar voor storingen
√ Specialisten die uw taal spreken
√ Direct contact via onze online helpdesk/whatsapp/telefoon
Wel ondersteuning maar liever geen SLA
Wanneer u wel graag (periodiek) ondersteuning en/of advies wilt over uw ICT maar u wilt liever geen contract dan bent u bij DataBlue aan het goede adres. Voor vaste lage prijzen bieden wij u ondersteuning en geven u advies wanneer u dit wenst.
Wilt u vrijblijvend meer informatie of een offerte op maat?
Vul het onderstaande formulier in en wij nemen spoedig contact met u op.